ליצירת קשר

    חידוש מטבח קיים

    חידוש מטבח קיים

    על מה מתבססת עבודת חידוש מטבח קיים? החל מבחירת עיצוב נקי ונעים, תכנון מוקפד ועד בחירת חומרי הגלם – מדובר בתהליך חשוב ביותר. אין ספק ששדרוג המטבח הינו צעד מבורך. עם זאת, הוא דורש ראייה חדשנית ותשומת לב מרבית לכל פרט ופרט. על מנת שמלאכת החידוש תתבצע על הצד הטוב ביותר, יש לפנות אל חיים שטרית – נגר מטבחים בעיצוב אישי. חיים שטרית מספק עבודות נגרות במלאכת יד – וברמת אומנות מהגבוהות ביותר. בנוסף, הוא מספק שירות זה בפריסה ארצית.

    חידוש מטבח קיים: מה חשוב לדעת?

    לאורך השנים, המטבח האהוב שלנו נשחק ומתיישן – ובהתאם המראה שלו הופך לפחות אטרקטיבי. לשם ריענון נראות החדר, עומדת בפניכם אפשרות מומלצת ביותר: שיפוץ חידוש מטבח . לשם ביצוע העבודה החשובה הזו, יש לפנות אל נגר-אמן. בזכות שיתוף פעולה מקצועי זה, תוכלו להגיע לתוצאה הרצויה, תוך שאתם עומדים בלוחות הזמנים ובתקציב הרלוונטי.

    בבואכם להתחיל בתהליך העבודה, יהיה עליכם לדון במספר נקודות מרכזיות. כמו מה למשל? ראשית, יש לציין האם מדובר במטבח ישן או שמא מדובר במטבח קיים מקבלן. כמו כן, עליכם לציין אילו חלקים במטבח תרצו לחדש: החל מהארונות, הדלתות ועוד. היבט נוסף וחשוב לא פחות בו יש לדון, הינו נושא התקציב. בהתאם לכך, ניתן יהיה לקבוע את עבודת החידוש על היבטיה השונים, מהם לוחות הזמנים לצד נושאים נוספים.

    חידוש מטבח קיים במחיר משתלם במיוחד

    עבודת חידוש המטבח הינה משמעותית ביותר, והתוצאה תשדרג פלאים את נראות הבית שלכם. על מנת להתחיל בתהליך העבודה, מומלץ ליצור קשר עם חיים שטרית – נגריות בחיפה. עבודה משותפת זו תבטיח כי חזית הארונות עשויות העץ יהיו מרשימות, איכותיות ועמידות בפני מים. כמו כן, שיתוף פעולה זה יבטיח כי תעמדו בתקציב שהועדתם לכך, וכי במהרה תקבלו מטבח חדש ואסתטי ביותר. לחיים שטרית ניסיון רב בעבודות עץ ובחידוש מטבח ישן. בהתאם, הוא ישמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ופניה.

    הזדמנות חידוש מטבח קיים

    חידוש מטבח קיים נדרש בהזדמנויות שונות. במקרים רבים זה עקב בלאי ובאחרים, סתם כך כי רוצים להתחדש ולשנות אווירה בו. בכל מקרה, אלו סיבות טובות, שכן, העולם הטכנולוגי מגיע גם למטבחים ותמיד יש חידושים מפתיעים. מטבח צריך להיות פרקטי ומעוצב היטב ובהתאם לקו העיצוב הכללי של הבית. חיים שטרית הינו נגר המתמחה ביצירת מטבחים איכותיים ונאים.

    שיפוץ מטבח קיים – בסגנון האהוב על הלקוח

    חידוש מטבח קיים אינו דבר של מה בכך וכרוך בהשקעת מחשבה רבה ובעבודה עדינה ומדויקת. הסיבה העיקרית לכך היא כי יש קושי מסוים ליצור חלקי ארונות או ארונות חדשים התואמים את הקיימים ועדיין לקבל הרמוניה טובה. ארונות ישנים מתבלים, צוברים רטיבות ולכלוך, חלקים כמו ידיות וצירים מחלידים ועוד. צריך לזכור כי הבישול במטבח כרוך בעבודה עם מים, בהתהוות אדי שמן ואדים אחרים ובמזהמים דומים, בפגיעות ושריטות של חלקי ריהוט ועוד. כל אלו מתרבים לאורך זמן. לכן, יש לטפל בכל המפגעים הללו ובאחרים נוספים. טיפול בארונות יכול להיות יסודי או קל יותר. כלומר החלפת ארונות או רק חלקים בהם כמו דלתות, אביזרי פרזול וכדומה. ניתן לחילופין, רק לצבוע דלתות ואז הטיפול קל יותר. כל לקוח ובהתאם לצרכיו, טעמו האישי ויכולותיו הכספיות.

    מה מחדשים בחידוש מטבח קיים

    ניתן להחליף דלתות בחדשות ואז הארונות מקבלים בבת אחד מראה שונה. צריך לציין כי כאן יש אפשרות להחליט על סגנון דלתות שונה מהקודמות. כלומר: דלתות עם חריטה במקום עם מראה חלק, דלתות מעץ מלא במקום מפורמייקה וכדומה. במקרים של צירים חלודים או שאינם תקינים מחליפים אותם ויש לוודא שהם אכן מתאימים. גם ידיות שייכות לחלק ה"ייצוגי" וניתן למצוא אחרות מודרניות. מגירות עם סגירה שקטה נחשבות לטובות במיוחד וגם כאן ניתן לחדש ועוד.

    שירות מקצועי ויחס אישי בחידוש מטבח ישן

    מומלץ לקבל שירות מנגר בעל מוניטין. חיים שטרית יספק עבודה מקצועית ועם יחס אישי לכל לקוח. הוא ילמד על צרכיו ויתכנן עבורו את שיפוץ מטבח ישן בהתאם לצורך ולמצב הקיים. כך, שהתוצאות שתתקבלנה תהיינה נהדרות בהשקעה קטנה, יחסית, ומשום כך, כדאית מאוד.

     

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      מאמרים נוספים

      מטבח עץ

      עבודתו של נגר בחיפה מקצועי, איכותי ויצירתי תשפיע רבות על נראות המטבח שלכם. מעוניינים בעבודת עיצוב מטבחי עץ אלון? או שמא מסוג עץ אחר? כדי להתחיל במשימה על הצד הטוב ביותר, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל חיים שטרית – נגרות בעיצוב אישי. חיים שטרית הינו נגר-אומן המבצע עבודות עץ...

      נגרות יוקרה

      בעידן הפייסבוק, טיקטוק ואינסטגרם רוצים לא מעט תמונות וסרטונים של בתים מרשימים. שולחנות גדולים, רהיטים מרשימים ומיטות מפנקות. כל זמן שאתם רואים את התמונות והסרטונים, אתם תוהים לעצמכם- מתי יגיע היום בו יהיה לכם גם עיצוב בית יפה ומרשים ברמה גבוהה? אז אנחנו אומרים- להפסיק לחלום ולהתחיל להגשים. אם אתם...

      הכל אודות נגר בחיפה

      עיצוב הבית והמשרד ודרישה לסביבה עבודה ומחייה נעימה היא בגדר חובה כיום. הרי זה לא סוד, שסביבת עבודה נעימה מביאה ליחסי אנוש טובים, יכולת ריכוז גבוהה ושלווה פנימית. אז אם אתם מחפשים נגר בחיפה והסביבה, שיגרום לסביבה שלכם להיות הכי נוחה, במקצועיות בלתי מתפשרת ובמחירים נוחים, חיים שטרית כאן בשבילכם....

      ליצירת קשר

      השאירו פרטים ונחזור בהקדם

        בית תוכנה לקידום אתרים
        דילוג לתוכן
        nts=1'; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, 'script', 'facebook-jssdk'));